Mitjons solidaris – Associació Palau Socks

Hi ha moltes maneres de cuidar als altres, l’equip de Palau Socks ho fa a través d’un article útil i simbòlic, els mitjons, tan necessaris per a les persones vulnerables sobretot a l’hivern.

Palau Socks és una iniciativa que neix d’un grup de voluntaris sensibilitzats davant la situació de milers de persones refugiades i en situació de sense llar a la ciutat de Barcelona, que han decidit actuar col·laborant amb entitats que treballin amb aquests col·lectius, segons ells mateixos “El nostre objectiu és simple: dissenyem i produïm els millors mitjons per a recaptar fons per a aquestes ONG”.

Palau Socks ha fet lliurament avui de 130 parells de mitjons a Càritas Menorca, Maria Cardona i Daniel Stone, dos dels fundadors d’aquesta associació han estat els encarregats de fer arribar la col·laboració a les mans de Gabriel Pons, director de Càritas, aquesta col·laboració es fa amb el suport de Colonya Caixa Pollença.

Els mitjons solidaris es podran adquirir a les botigues Mestral i el recaptat amb la seva venda es destinarà als projectes de Càritas Menorca, també es farà lliurament d’aquests mitjons als participants del projecte de persones sense llar de l’entitat.

Des de Càritas us agraïm la vostra solidaritat, cada gest compte, entre tots posem el nostre granet de sorra davant l’actual realitat, tan complicada per a tantes persones.

GRÀCIES!