Campanya de Nadal 2017

Càritas Diocesana Menorca i Càritas parroquials volem destacar el balanç tan positiu obtingut després del tancament de la Campanya de Nadal que aquest any portava per lema “El teu compromís millora el món”.

El gran compromís social de voluntaris, empreses, escoles i la comunitat cristiana, aportacions que suposen un valor afegit als resultats obtinguts en la recollida d’aliments, 9.850 quilos aquest any,  i un impuls important per a la sensibilització comunitària cap al seu entorn.

La Campanya de Nadal ha resultat una ajuda per les 356 famílies beneficiades de la recollida a l’illa, que han vist cobertes les seves necessitats bàsiques gràcies a la implicació i participació desinteressada de voluntaris, treballadors i col·laboradors que han participat d’aquesta. Un projecte que s’ha anat desenvolupant-se al llarg de pràcticament dos mesos i en el qual s’han dut a terme iniciatives tals com a xerrades informatives en col·legis, Cormar, La Salle (Maó) i col·legi Sant Francesc de Sales, dels quals 55 alumnes a més van participar de forma directa en la recollida, selecció, i distribució d’aliments.

D’altra banda les trobades formatives en parròquies han donat com a resultat la participació del voltant de 110 voluntaris de Càritas, sent els qui constitueixen una major importància a la xarxa de treball de l’entitat.

Cal destacar la cita “Un Sopar de la Nit de Nadal per a tots”, de Fra Roger i Càritas Diocesana Menorca en la qual, un any més, diferents cuiners, restaurants i proveïdors van facilitar l’elaboració de 350 menús, repartits entre famílies que acompanyem, el passat dia 22 de desembre.

Des de Càritas Menorca volem agrair a totes les entitats i persones implicades en aquest projecte, així com animar a la societat en el desenvolupament de noves iniciatives pel bé dels quals ens envolten i de nosaltres mateixos, tots guanyem quan ens comprometem.