Per un somni comú, converteix-te en el millor regal aquest Nadal. El teu ets el protagonista en la nova Campanya Institucional de Càritas, “Cridats a ser Comunitat”, el missatge de …

CAMPANYA DE NADAL DE CÀRITAS 2016: “Cridats a ser Comunitat”

Per un somni comú, converteix-te en el millor regal aquest Nadal.

El teu ets el protagonista en la nova Campanya Institucional de Càritas, “Cridats a ser Comunitat”, el missatge de la qual aporta respostes a la necessitat de reestructuració reclamada per la societat. Sota un plantejament senzill carregat de pes es dóna valor als qui tenen la capacitat d’aportar, les persones individuals que amb la seva unió formen una comunitat en les mans de la qual està la capacitat de reparació de valors com la senzillesa, la cooperació, la generositat i el compromís.

Vídeo campanya institucional, Cridats a ser Comunitat: Video

Des de Menorca, i gràcies a la comunitat, de la qual la teva pots formar part, en parròquies, com a voluntari, o mitjançant col•laboracions i a la qual també pertanyen companys, i empreses col•laboradores, durant aquest 2016 hem pogut atendre a 1.639 persones en els nostres serveis, de les quals 375 ens visitaven per primera vegada. Així es posa en valor la participació i la comunitat com a unitat responsable per a la construcció d’una nova societat.

En paraules del Papa Francesc “La comunitat és l’espai on podem acompanyar i ser acompanyats, generar presència, anunci, denúncia, i un altre estil de vida”. D’aquesta forma, “la comunitat és capaç de respondre i d’implicar-se en el treball per a la promoció del desenvolupament integral dels pobres i l’eliminació de les causes estructurals de la pobresa.
Un somni comú, sumar per aportar, deixant a un costat l’ individualisme, el consumisme, la indiferència i apostant per l’educació, l’alimentació, l’accés a l’aigua potable i a un habitatge digne, preservant i enaltint els drets humans com a base per a una comunitat sana. En definitiva es tracta de treballar units, germanar-se i acceptar la trucada a la teva comunitat.

Existeixen diferents vies de col•laboració, per a aportacions econòmiques, a través dels següents comptes bancaris:
SA NOSTRA ÉS80 0487 2035 15 9000026034
LA CAIXA ÉS70 2.100 0055 51 0103680278
COLONYA ÉS82 2056 0012 23 4218000482

Els teus donatius es converteixen en formació, aliment i, acompanyament, la teva aportació també és ben rebuda en l’exercici d’un consum responsable i solidari, et convidem a visitar les nostres tendes de Comerç Just, i les Tendes Solidàries de Mestral, troba la teva en www.caritasmenorca.org.
Aquest Nadal la teva ajuda es converteix en el millor regal, i ets benvingut a la comunitat del voluntariat formant part d’una empresa amb cor, la teva contribució té recompensa, participa o recolza projectes en els àmbits d’acció social, voluntariat, economia social, cooperació, infància i joventut, informa’t a l’àrea “COL•LABORA” de la nostra web: https://caritasmenorca.org/colabora/
Càritas Diocesana de Menorca.