Signatura de conveni de col•laboració entre Càritas Menorca i l’empresa Menorcarunaway Palmer Carretero Vilches representant de l’empresa Menorcarunaway Sa Guia de Menorca i Guillem Ferrer Monjo, Secretari General de Càritas …

Conveni entre Càritas Menorca i Menorcarunaway

Palmer Carretero Vilches representant de l’empresa Menorcarunaway Sa Guia de Menorca i Guillem Ferrer Monjo, Secretari General de Càritas Menorca han signat un conveni de col•laboració, dins del programa “Empreses amb Cor”, pel qual l’empresa menorquina es compromet a promocionar els projectes d’Economia Solidària de l’entitat, a través de la seva nova APP menorcarunaway i la plataforma Web.

A l’espai de compres i serveis, les botigues solidàries Mestral de Maó, Mercadal, Ferreries i Ciutadella, a més dels dos tallers ocupacionals de Maó i Ciutadella. A l’espai d’oci, donarà visibilitat al projecte Arbres d’Algendar i especialment a l’oferta de visites guiades al mateix.

La labor social que desenvolupa Càritas és molt àmplia i està molt diversificada, però sempre amb ferma creença en l’acompanyament de les persones en situació d’exclusió a través de l’economia solidària, posant de manifest també, el seu ferm compromís amb el medi ambient i la conservació de la nostra illa.

Des de Càritas volem agrair aquest gest que ens ajudarà a seguir amb la nostra feina d’acompanyament a les persones més vulnerables del nostre entorn, i els donem la benvinguda a la família d'”Empreses amb Cor” que amb el seu suport contribueixen en pro d’una societat més justa i solidària.