Càritas Diocesana de Menorca vol en primer lloc agrair la seva feina als voluntaris que han fet, amb el seu esforç i dedicació, un èxit d’aquesta campanya de Nadal. La …

La campanya de Nadal 2016 “Cridats a ser comunitat”, ha aconseguit recollir 10.864 kg d’aliments, 2.000 kg més que l’any anterior, la qual cosa ens demostra la gran solidaritat de la societat menorquina i ens omple d’il•lusió de cara al futur.

Aquest èxit no seria possible sense el suport d’escoles, escoletes, empreses, ajuntaments, associacions, parròquies i tantes persones anònimes que han participat en la campanya d’aquest any. A les aportacions econòmiques, de serveis, i a la difusió dels mitjans de comunicació locals, que han augmentat considerablement el que arribéssim a aquesta gran recollida.

Més de 329 famílies han estat ajudades durant aquest Nadal gràcies a aquesta recollida, la qual cosa suposa que unes 822 persones, han pogut passar aquestes dades una mica més reconfortades.
Per això, reiterem el nostre més sincer agraïment des de la nostra entitat, per tot l’aconseguit, per tot el que podem aconseguir i pel que està per arribar, fent comunitat, de cor, gràcies.

Finalment, volem recordar que tristament la situació actual fa que segueixin existint moltes persones encara fràgils a la nostra illa, i que seguirem treballant per ells durant tot l’any, el teu suport, el teu donatiu, el teu temps, són el millor regal.

AHIR, AVUI, DEMÀ. Tu, fas Càritas. La solidaritat no està feta de grans regals, l’important són molts petits esforços plens d’afecte.

Vídeo acció solidària Fra Rotger: Un sopar de la nit de nadal per tothom: