Octupusgram col·labora amb Cáritas, Empreses amb Cor.

OCTOPUSGRAM, empresa de màrqueting i publicitat Menorquina, fa entrega de 1000€ a través del conveni de col•laboració amb Càritas Diocesana de Menorca que es va signar el passat mes de maig.

OCTOPUSGRAM dins de la seva política de Responsabilitat Social Corporativa va signar un conveni amb Càritas el passat mes de maig, per donar suport a les accions que l’entitat desenvolupa per atendre als col•lectius més desfavorits de la societat.

OCTOPUSGRAM forma part del projecte d'”Empreses amb Cor” de Càritas que pretén oferir a les empreses, fundacions, associacions empresarials i altres agents socials la possibilitat de col•laborar per millorar les condicions dels col•lectius més vulnerables de la nostra illa.

Benet Guàrdia, propietari d’Octopusgram, han fet entrega d’un donatiu de 1000€ a Guillem Ferrer, Secretari General de Càritas, que corresponen a una part dels beneficis obtinguts per l’empresa durant aquest 2016 i ha expressat la intenció de la seva empresa de continuar amb la col•laboració amb Càritas.

Des de Càritas agraïm aquesta aportació que ens ajudarà a seguir amb la nostra feina d’acompanyament a les persones, i també agrair a totes les empreses i entitats que amb el seu suport fan possible la continuïtat de la nostra missió.