Càritas Jove: Deixa la teva empremta

Hi ha molts motius per fer-se voluntari de Càritas i si ets jove encara més. Els motius poden ser tant diversos com per exemple: voler un món millor, donar temps als més necessitats, compartir experiències, per motius de fe, per seguir l’estil de vida de Jesús, per estar actiu, per voler transformar la societat per tal de que sigui més justa i solidària, etc.

Tel. 971 48 11 40 (Ciutadella)
Tel. 971 36 10 01 (Maó)
o al mail: voluntariat.formacio@caritasmenorca.org

Díptic Voluntariat Càritas Jove

Jo també puc aportar com a  persona: els meus valors, el meu entusiasme,  la meva capacitat de somiar i crear, la meva inquietud per buscar, la meva energia, les meves ganes de viure i compartir,

LA MEVA GENEROSITAT.

Diptic Esitu Solidari 2018

Si tens entre 14 i 25 anys i estàs interessada/t a tenir un estiu diferent i solidari apunta’t al programa “Estiu Solidari” de Càritas Jove de Menorca.
La nostra participació serà als projectes d’economia solidària i acompanyament a les persones.
Els participants ofereixen el seu temps, el seu saber fer, la seva capacitat d’escoltar, comunicar i fer equip, la seva creativitat. Compartirem les nostres experiències en un entorn d’enteniment i convivència, “Construint espais d’Esperança”.

Participació en la Trobada diocesana de joves de Menorca:

Trobada diocesana de joves de Menorca