Un any més Fra Roger i Càritas tornen a col·laborar junts per fer un “Sopar de la nit de Nadal per a tots”. Aquest any, el cinquè d’aquesta iniciativa, que …

Un sopar de la Nit de Nadal per a tots

Aquest any, el cinquè d’aquesta iniciativa, que va començar en Doro Biurrun al nadal de 2014, ha comptat amb la participació de 12 cuiners i 11 restaurants, 4 empreses i voluntaris d’ambdues entitats.

El menú, com sempre inspirat en receptes tradicionals menorquines, consta d’una crema de verdures, un segon plat de pollastre amb ametlles i de postres poma al forn amb crema pastelera.

Els cuiners i restaurants involucrats aquest any han estat, Miquel Mariano Vadell (Ca N’Aguedet, retirat), Dani Florit (Ca N’Aguedet), Joan Bagur (Rels), Tolo Carrasco (Ses Voltes-Grup Recibaria), Silvia Anglada (Es Tast de na Silvia), Felip Llufriu (Mon), Oriol Castells (Ses Forquilles), Lidia Barber (Chef privat), Juan Carlos García (Tapas), Doro Biurrun (Sa Paradeta d’en Doro), Tomás Cano (Restaurant Way) i la col·laboració de Francesc Aguiló.

Les empreses implicades que han aportat les matèries primerenques i l’intendència han estat, Agroilla, Farmers & Co – Cooperativa del Camp, Cooperativa San Crispin i Menaje Menorca.

Des de Càritas Menorca, volem donar les gràcies a tots els voluntaris, proveïdors i sobretot a l’associació Fra Rotger, per la seva implicació en l’acció solidària “Un Sopar de la Nit de Nadal per a tots” i molt especialment a Antoni Aguiló, per la gran tasca de coordinació que ha realitzat.

Els 350 menús s’entregaran a través de les parròquies de Maó, Ciutadella, Ferreries, Es Castell i Sant Lluís.

Aquesta acció farà nit de Nadal a 350 persones de la nostra illa que es troben en situació de fragilitat, de nou gràcies a tots i totes, per la vostra solidaritat, implicació i col·laboració amb Càritas. Ahir, avui, demà. Tu fas Càritas. Bon Nadal.