Ahir, Avui, Demá. Amb tu som!

Els anys de dificultat a Espanya ens han mostrat la generositat i empatia de moltes persones anònimes. Persones que, com tu, han contribuït al fet que Càritas pugui seguir treballant en favor dels més desprotegits, dels últims i no atesos.

Vull donar-te les gràcies per la teva proximitat, per la teva col·laboració i constància que han fet possible escoltar, acollir, acompanyar i alleujar la situació de milers de famílies en risc d’exclusió a través de diferents programes socials. Tots els que fidelment ens acompanyeu dia a dia, sou els autèntics responsables i facilitadors de la nostra acció. Amb tu, som!

Per seguir oferint el nostre suport necessitem que la societat participi, que els nostres fills i filles, familiars i amics siguin conscients de la importància de cooperar i comprometre’s amb una societat més justa i millor per tots els que vivim en ella.

Per això, et convidem a compartir la campanya AHIR, AVUI i DEMÀ, a ser la veu dels sense veu, a transmetre el nostre missatge de suport a milers de persones. Càritas ha estat, està i estarà sempre al costat dels més vulnerables, denunciant les desigualtats i facilitant la promoció dels drets i la lluita contra la pobresa i l’exclusió.

Des de la confiança i la seguretat que ens proporciona saber que comptem amb tantes persones que recolzen la nostra labor, m’acomiado,