Dissabte passat 1 de juny es va celebrar a la sala d’actes de l’Edifici Calàbria, seu de Càritas Menorca, l’Assemblea anual de Càritas Diocesana.L’Assemblea anual, presidida pel bisbe de Menorca, …

Assemblea de Càritas

L’Assemblea anual, presidida pel bisbe de Menorca, Francesc Conesa Ferrer, convoca als representants de les Càritas parroquials, voluntaris i tècnics.

La jornada va donar inici amb una pregària i les paraules de benvinguda del bisbe, Mons. Francesc Conesa Ferrer i la presentació a càrrec del director, Gabriel Pons Olives, que va reflexionar sobre la necessitat de revisar els nostres actes del dia a dia i que siguin concordes als nostres valors de centralitzar a la persona i la cura del medi ambient.

Es va informar i va aprovar l’inici del calendari per a l’elaboració del nou pla estratègic de Càritas, del qual formaran part tots els agents de l’entitat.
I finalment es va donar a conèixer la Memòria 2018, que es presentarà en les pròximes setmanes.