CONVENI DE COL·LABORACIÓ ENTRE LA FUNDACIÓN JOSÉ MARÍA DE OLIVES I DE PONSICH, CONDE  DE TORRE-SAURA I CÀRITAS DIOCESANA DE MENORCA

La Fundación TORRE-SAURA signa un conveni de col·laboració amb CÀRITAS DIOCESANA DE MENORCA amb la finalitat de donar suport als projectes d’inclusió, economia social de Ciutadella i amb al nou projecte de restauració  Ca n’Aguedet de Es Mercadal.

La Fundación Torre-Saura amb el seu caràcter benèfic, té com a objectiu atendre a persones amb necessitats a l’Illa de Menorca que no disposen de recursos econòmics, i les seves famílies, sota aquest conveni la Fundació Torre-Saura aporta 65.000€ anuals durant tres anys a l’entitat diocesana.

Els projectes i programes als quals Càritas destinarà aquesta col·laboració són, ajudes familiars i d’habitatge digne a Ciutadella, beques pels tallers de formació laboral Mestral Ciutadella i suport als contractes d’inserció en l’empresa d’inserció de Càritas a Ciutadella i Es Mercadal.

A la signatura del conveni han participat, Blanca de Olivar membre del patronat de la Fundació Torre – Saura i Guillem Pons Olives, director de Càritas Menorca i han estat presents la resta de membres del equip directiu de l’entitat.

RENOVACIÓ DELS CONVENIS AMB ELS CENTRES D’EDUCACIÓ  C.C.NTRA. SRA. DE LA CONSOLACIÓ I C.C.SANT FRANCESC DE SALES DE CIUTADELLA.

El pare Jordi Clua, salesià i titular del centre Sant Francesc de Sales, i la germana Cristina Martí, religiosa de la Consolació i titular del centre, han renovat el conveni signat amb la Fundació al 2020, pel qual s’ajudarà a sufragar costos d’equipaments informàtics i, en el cas de La Consolació, també uniformes escolars.

“El fort impacte de la pandèmia sobre les condicions de vida i la creixent situació d’incertesa generada a inicis de 2022 per la guerra a Ucraïna amb l’evolució dels costos energètics i les xifres d’inflació observades en els últims mesos provoca gran risc d’enquistament o cronificació de les situacions d’exclusió de les famílies acompanyades per Càritas, agraïts per aquesta iniciativa que ajudarà a pal·liar les dificultats d’aquestes famílies.