ARTIEM col·labora amb el programa “Empreses amb Cor” de Càritas Menorca

ARTIEM  i Càritas Diocesana de Menorca han signat avui un conveni de col·laboració mitjançant el qual es donarà suport a tres projectes de l’entitat. Amb aquest acord, que s’emmarca dins del programa Empreses amb Cor de Càritas, ambdues entitats treballaran conjuntament per a pal·liar els efectes de persones o col·lectius en situació de vulnerabilitat.

Gabriela Aliaga Eberle, directora de P&B (Persones i Benestar) de la cadena hotelera i Gabriel Pons Olives, director de Càritas, han estat els encarregats de rubricar l’acord.

L’equip ARTIEM ha triat tres projectes per recolzar i donar a conèixer als clients dels hotels que regenten. Aquests són: ajudes d’emergència i primera necessitat, programa d’infància i el projecte d’inclusió social i medi ambient, Arbres d’Algendar.

Gràcies a aquest acord els clients de ARTIEM podran conèixer el treball que realitza Càritas i decidir amb quin projecte volen col·laborar. La recaptació es farà mitjançant un menú solidari que es posa a la disposició dels clients, del qual, una part s’aportarà al projecte que ells triïn.

Així mateix, ARTIEM donarà a conèixer, mitjançant informació que tindrà disponible en els seus hotels, l’espai natural d’Arbres d’Algendar; projecte de recuperació de fruiters autòctons i de producció ecològica, que treballa en la conservació d’un espai d’alt valor ambiental i paisatgístic, i deixa patent la importància de la conservació del patrimoni cultural i etnobotànic de Menorca (les varietats locals) com a element clau per a una agricultura tradicional respectuosa amb el medi ambient. En aquest sentit ARTIEM promourà visites al Barranc d’Algendar, que Càritas porta a terme per a tots aquells que s’interessin en conèixer la zona i la feina que allà es realitza.

Paral·lelament ARTIEM col·laborarà amb l’equip de formació i ocupació, facilitant les pràctiques de dues persones participants al curs de cambrera de pisos que Càritas imparteix.

Des de Càritas volem agrair a la direcció i tot l’equip d’ARTIEM, per la seva implicació i entusiasme amb el Programa “Empreses amb Cor” que té per objectiu conscienciar a les empreses de la necessitat de col·laborar per a donar oportunitats a les persones amb menys recursos. Aquest programa promou accions de Responsabilitat Social Empresarial en les empreses compromeses amb el desenvolupament del benestar social, i amb les quals compartim els valors de servei i amor pels més necessitats.

Trobada de l’equip Artiem i Càritas Menorca