Avui hem celebrat la nostra Assemblea anual, en primer lloc el bisbe Francesc Conesa ha donat la benvinguda a tots els presents. Després hem compartit uns moments de pregària, silenci …

Assemblea anual de Cáritas Menorca

Després hem compartit uns moments de pregària, silenci i reflexió que han donat pas a unes paraules del director de l’entitat Joan Mir, qui ens ha animat a seguir amb la nostra feina i especialment a l’aposta ferma per l’economia solidària.
El secretari general Guillem Ferrer ha presentat la memòria anual per la seva aprovació en aquesta assemblea i al costat de la responsable del programa d’inclusió Mar Pons, han aprofundit en algunes dades sobre l’atenció a les persones de l’any 2016.
Guillem Ferrer i Maite Trigueros, administradora de Càritas, han donat compte de l’informe econòmic del 2016 i el pressupost 2017, als assistents.
Després de donar a conèixer la situació actual de la planta TIV i tenir uns moments per compartir dubtes i informacions s’ha donat per conclosa la jornada amb unes paraules del bisbe Conesa, que ha ressaltat el treball de tots i totes les voluntàries de la nostra organització sense els quals el nostre treball no seria possible.
Moltes gràcies a tots per la vostra participació!