CAMPANYA DE NADAL 2018, 8.518 kg de solidaritat

A Càritas Diocesana de Menorca volem  en primer lloc agrair la seva feina als voluntaris que han fet, amb el seu esforç i dedicació, un èxit d’aquesta campanya de Nadal, en aquesta campanya han participat 110 voluntaris parroquials, alumnes de La Salle de Maó i del Col·legi Salesià Sant Francesc de Ciutadella.

La campanya de Nadal 2018 “El teu compromís millora el món”, ha aconseguit recollir 8.518 kg d’aliments i productes nadalencs, la qual cosa ens demostra la gran solidaritat de la societat menorquina i ens omple d’esperança.

Un any més, el cinquè, 12 cuiners i 11 restaurants l’associació Fra Roger, han fet possible “Un sopar de Nadal per a tots” amb la creació de 350 menús que s’han entregat a traves de les parròquies de tota l’illa a persones que es troben en situació de fragilitat, en aquesta iniciativa també han participat 4 empreses i voluntaris d’ambdues entitats i la col·laboració de l’Associació Alba Menorca.

Aquest èxit no seria possible sense el suport d’escoles, escoletes, empreses, ajuntaments, associacions, parròquies i tantes persones anònimes que han participat en la campanya d’aquest any.

Hem pogut arribar a més de 311 famílies durant aquest Nadal gràcies a aquesta recollida, la qual cosa suposa que unes 734 persones, han pogut passar aquestes dades una mica més reconfortades.

Dades per pobles:

Poble: Famílies: Persones:
Ciutadella 134 313
Maó 91 221
Ferreries 20 46
Alaior 35 80
Sant Lluís 17 39
Es Castell 14 35
Totals: 311 734

Des de Càritas Menorca volem agrair a totes les entitats i persones implicades en aquest projecte, també volem recordar que tristament la situació actual fa que segueixin existint moltes persones encara en situació de vulnerabilitat a la nostra illa, i que seguirem treballant per ells durant tot l’any, el teu suport, el teu donatiu, el teu temps, són el millor regal.

Tots guanyem quan en comprometem. La solidaritat no està feta de grans regals, l’important són molts petits esforços plens d’afecte.

Gràcies