CAMPANYA DE NADAL 2019, 6.000 kg de solidaritat

A Càritas Diocesana de Menorca volem agrair en primer lloc la feina feta pels voluntaris. Gràcies al seu esforç, dedicació i temps aquesta campanya de Nadal ha estat un èxit. Han participat més de 100 voluntaris, que han fet des de la separació, organització i distribució dels aliments que s’han donat a persones i famílies. També hem comptat amb la col·laboració dels alumnes dels col·legis de La Salle i Cormar de Maó, i alumnes del col•legi Salesià Sant Francesc de Sales de Ciutadella, en total han participat 35 alumnes.

La campanya de Nadal 2019 “Tots tenim un àngel, especialment per Nadal”, ha aconseguit recollir 6.000 kg d’aliments i productes nadalencs, la qual cosa ens demostra la gran solidaritat de la societat menorquina i ens omple d’esperança.

Un any més, el sisè, on de nou cuiners i restaurants de l’associació Fra Roger, han fet possible “Un sopar de Nadal per a tots” amb la creació de 350 menús que s’han entregat a traves de les parròquies de tota l’illa a persones que es troben en situació de fragilitat, en aquesta iniciativa també han participat 4 empreses i voluntaris d’ambdues entitats i la col·laboració de l’Associació Alba Menorca, que col·labora per segon any.

Els 350 menús s’entregaren a través de les parròquies de Maó, Ciutadella, Ferreries, Es Castell i Sant Lluís. Concretament van ser: 25 a Ferreries, 140 a Ciutadella, 123 a Maó, 42 a Es Castell i 20 a Sant Lluís.

Aquest èxit no seria possible sense el suport d’escoles, escoletes, empreses, ajuntaments, associacions, parròquies i tantes persones anònimes que han participat en la campanya d’aquest any.

Hem pogut arribar a més de 313 famílies durant aquest Nadal gràcies a aquesta recollida, la qual cosa suposa que unes 662 persones, han pogut passar aquestes dates una mica més reconfortades.

Dades per pobles:

Poble: Famílies: Persones:
Ciutadella 128 266
Maó 106 209
Ferreries 22 40
Alaior 20 55
Sant Lluís 6 27
Es Castell 31 65
Totals: 313 662

Des de Càritas Menorca volem agrair a totes les entitats i persones implicades en aquest projecte, també volem recordar que tristament la situació actual fa que segueixin existint moltes persones encara en situació de vulnerabilitat a la nostra illa, i que seguirem treballant per ells durant tot l’any, el teu suport, el teu donatiu, el teu temps, són el millor regal.

Tots guanyem quan en comprometem. La solidaritat no està feta de grans regals, l’important són molts petits esforços plens d’afecte, Cada Gest Compta.

Gràcies