Volem agrair el meravellós suport que hem rebut de l’esdeveniment musical de Mama Mia, organitzat per Ascome (Associació de comerços de Menorca)! Gràcies a la generositat i solidaritat de tots …

Col·laboració d’Ascome amb Càritas

Gràcies a la generositat i solidaritat de tots els involucrats, que han confiat en nosaltres i en la nostra labor, el president de Ascome, Vicente Cajuso ha fet lliurament a Lorenzo Lafuente, director de Càritas, l’import derivat de l’esdeveniment musical del passat mes de gener, 1.495€ que es destinessin a pal·liar les necessitats de les persones i famílies que acompanyem.

Cada donatiu, col·laboració o suport rebut és un pas més cap a la construcció d’un món més just i esperançador.

Agrair també als involucrats en l’organització i muntatge les empreses Tararó i Eventson, i també la col·laboració de l’Ajuntament de Maó, IDI, Consell Insular de Menorca, Musikbox, Dj Chicha i PIME Menorca i els comerços de Menorca que van col·laboren en la rifa de vals de compra a favor de Càritas de Menorca en durant el festival.

GRÀCIES.

Notícia Mamma Mia

Fotos Miguel Servera. Gràcies.