Can Albertí 1740 Boutique Hotel organitza un concert solidari per a promoure la cultura musical en el Teatre Principal de MaóAmb l’objectiu de convertir-se en un esdeveniment anual, enguany se …

Concert solidari de Can Albertí al Teatre Principal de Maó

Amb l’objectiu de convertir-se en un esdeveniment anual, enguany se celebrarà el 29 d’octubre i els beneficis aniran destinats a Càritas Menorca

Can Albertí 1740 Boutique Hotel, mansió construïda per la família Albertí en el centre de Maó que forma part del patrimoni històric i cultural de la ciutat, organitza un concert solidari per a promoure la cultura musical de Menorca en l’espectacular Teatre Principal de Maó.

Amb l’objectiu de perpetuar la tradició artística amb la qual va néixer Ca Albertí i sumar-se a la promoció dels encants de Menorca que realitza la Fundació Foment del Turisme de Menorca, els seus propietaris, Carole i Olivier Pecoux, al costat de l’Ateneu de Maó i Càritas Menorca, reuniran el dissabte 29 d’octubre als millors músics a escala europea sota la direcció musical i artística del Sr. Pejman Memarzadeh, un excel·lent i reconegut violoncel·lista i director d’orquestra.

Així, en un exquisit concert de música clàssica que comença a les 19.00 hores, quatre grans músics, Laure Favre-Kahn, Eva Zavaro, Pierre Genisson i Pejman Memarzadeh, interpretaran obres de Beethoven, Rachmaninov, Glinka i Haydn, amb la finalitat d’ajudar a una entitat benèfica social, cultural o mediambiental de Menorca i de promoure la imatge cultural de l’illa, triada com el millor destí d’art del món en el 2022 segons Wallpaper Design Awards.

L’aforament d’aquest esdeveniment, sense ànim de lucre, és de 500-600 persones i està avalat per l’Ateneu de Maó, Fundació Foment del Turisme de Menorca, Ajuntament de Maó, Teatre Principal de Maó i ASHOME, els beneficis del qual aniran destinats a Càritas Menorca.

Entrades a la venda en el Teatre Principal De Maó
Carrer d’a Deià, 40, 07702 Maó, Illes Balears

Sobre Can Albertí 1740 Boutique Hotel

Més que un luxós hotel, és el destí perfecte per als qui desitgin descobrir l’art de viure a Menorca. Situat en el centre històric de Maó i construït per la família Albertí en 1740, actualment Can Albertí 1740 Boutique Hotel és sinònim de confort; un sofisticat hotel boutique on la història, l’art i la cultura són els eterns protagonistes.