Conveni de col·laboració entre Càritas i l’ASSOCIACIÓ D’EMPRESES DE FUSTERIA, EBENISTERIA I AFINS DE MENORCA AECAM entitat menorquina que aglutina i representa a les empreses del sector de fusteria de …

AECAM entitat menorquina que aglutina i representa a les empreses del sector de fusteria de fusta, alumini i cristalleria, han signat un conveni de col·laboració amb l’objectiu de beneficiar tant als destinataris de les accions formatives organitzades per Càritas com a les empreses del sector integrades en AECAM.

Mitjançant aquest acord, AECAM informarà els seus associats sobre els cursos que es posin en marxa en matèria de fusteria en el projecte Mestral, i així poder oferir places de pràctiques als alumnes, i al mateix temps col·laborar en l’assessorament i l’actualització de les instal·lacions del taller.

En la signatura han estat presents Gabriel Pons, director de Càritas i Luis Hidago Riera, en representació de AECAM.

Des de Càritas agraïm aquest gest, de suport a dos dels nostres principals propòsits, la promoció de l’ocupació i la formació, el teixit empresarial de la nostra illa és part fonamental i indispensable de la lluita contra l’exclusió.