El proveïdor d’internet a Ciutadella col·labora amb Càritas Menorca davant l’actual situació de crisi que estem vivint. Aquesta jove empresa, però amb grans valors de justícia, solidaritat i sostenibilitat, ha …

Cototo Wifi nova Empresa amb Cor de Càritas

Aquesta jove empresa, però amb grans valors de justícia, solidaritat i sostenibilitat, ha posat en marxa la iniciativa de venda de màscares solidàries a benefici de la nostra entitat.

Amb aquest gest s’uneixen a l’equip d'”Empreses amb Cor” de Càritas, amb el qual han signat conveni de col·laboració, unint-se a la família d’empreses solidàries de la nostra illa.

En la signatura del conveni han participat, d’una part, el director de Càritas, Gabriel Pons, i per l’altra, Ignasi Saura Sánchez, de l’equip de Cototo Wifi. Els components de Cototo Wifi han mostrat la seva solidaritat amb la societat menorquina des de l’inici de la pandèmia, i ara es comprometen amb Càritas.

Des de Càritas agraïm aquesta col·laboració totalment desinteressada, GRÀCIES, Enrique, Ignasi, Jorge, Tomeu i Joan per la vostra solidaritat.

Més informació “Empreses amb Cor”