Cuiners i Empreses s’uneixen, al costat de Càritas Diocesana, per a alegrar Nadal als més desfavorits Els cuiners de l’associació Fra Roger tornen a mostrar la seva solidaritat, en el …

Els cuiners de l’associació Fra Roger tornen a mostrar la seva solidaritat, en el marc de la campanya de Nadal de Càritas, que enguany porta per lema “Aquest Nadal més a prop que mai”, aquesta és la setena edició de la iniciativa “Un Sopar de Nadal per a tots”.

La col·laboració que es va iniciar en 2014, que neix com a idea de Doro Biurrum, ha comptat en aquesta ocasió amb 16 restaurants i 14 cuiners, a més d’empreses locals que han facilitat la matèria primera i la intendència.

Cuiners i restaurants que repeteixen, i de nou s’involucren

Els cuiners i restaurants involucrats aquest any han estat, Miquel Mariano Vadell (Ca N’Aguedet, retirat), Tomás Cano  (chef privado), Joan Bagur (Rels), Tolo Carrasco (Ses Voltes-Grup Recibaria), Juan Carlos García (Tapas), Doro Biurrun (Sa Paradeta d’en Doro), Silvia Anglada (Es Tast de Na Silvia), Felip Llufriu (MON), Marco Collado i Oriol Castell (Ses Forquilles), Patrick James (Pan y Vino) i Max Montalbo (S’Arjau).

I hem donat la benvinguda a Ferdinando Liguori i Laura Cendal (Punt7), Jordi Vilalta (Cent Disset) i Fabio Tullini (El Romero), gràcies per unir-vos a la família.

Les empreses implicades que han aportat les matèries primerenques i l’intendència han estat, Cooperativa San Crispin, Cooperativa del Camp i Menaje Menorca i hem comptat amb el suport del Rotary Club Menorca, gràcies a tots.

Un any més el voluntaris de la Càritas Parroquial de Sant Antoni de Maó amb voluntàries de l’associació Alba, han estat els encarregats de organitzar els 350 menús s’entregaran a través de les parròquies de Maó, Ciutadella, Ferreries, Es Castell i Sant Lluís.

Des de Càritas Menorca, volem donar les gràcies una any més a tots els voluntaris de les parròquies de tota Menorca, a Alba, proveïdors i sobretot a l’associació Fra Rotger, per la seva implicació en l’acció solidària “Un Sopar de la Nit de Nadal per a tots”.

Aquesta acció farà nit de Nadal a 350 persones de la nostra illa que es troben en situació de fragilitat, de nou gràcies a tots i totes, per la vostra solidaritat, implicació i col·laboració amb Càritas. Gràcies pel vostre compromís.

#CadaGestoCuenta