Solidaritat a flor de pell Blec Tattoo Studio, davant l’actual situació ha decidit posar-se “mans a la feina”, amb la creença que és el moment de col·laborar amb qui més …

Solidaritat a flor de pell

Blec Tattoo Studio, davant l’actual situació ha decidit posar-se “mans a la feina”, amb la creença que és el moment de col·laborar amb qui més el necessita i han organitzat una jornada solidària.

El passat dia 18 de desembre, tots els tatuatges que es van realitzar en el seu estudi es van dedicar 100% com a donatius per Càritas Menorca per a ajudes d’emergència i donar suport als serveis d’aliments de l’entitat en aquests moments tan complicats que tots estem travessant.

Durant tot un dia els quatre artistes que conformen l’equip, gràcies Juan, Jaume, Guillem i Toni, amb l’ajuda d’Ester que es va encarregar de les cites i organització de la jornada, van atendre moltíssimes persones que van decidir acompanyar a Càritas en la seva feina d’ajuda a les persones més vulnerables del nostre entorn.

Des de Càritas volem agrair de cor a l’equip de Blec Tattoo Studio, per la seva solidaritat i compromís, pel seu gest solidari que sabem neix del cor, GRÀCIES, perquè això ha estat més que decorar el cos, és un gest que millora la vida de persones, les empreses i entitats AMB COR, són part indispensable per a promoure una societat més inclusiva, solidària i justa. Gràcies, amics.