La demanda d’acompanyament des dels serveis d’aliments de les Parròquies, s’ha incrementat en les últimes setmanes i també la solidaritat. En Càritas Menorca mantenim els esforços per a arribar a …

En Càritas Menorca mantenim els esforços per a arribar a les persones i famílies que més ho necessiten a la nostra illa, per a això necessitem la col·laboració de voluntaris, particulars i empreses, que amb donacions en temps o materials ens ajuden a poder cobrir les necessitats que van augmentant, per la crisi del coronavirus.

L’acompanyament des de les parròquies i els seus serveis d’aliments s’ha incrementat un 15% en les últimes setmanes, en aquests moments 321 famílies reben ajudes alimentàries a través de les bosses habituals d’aliments i de vals per a la compra de producte fresc en botigues i supermercats de Menorca.

Famílies ateses per  les Càritas Parroquials Covid 19
PoblacióSetmana 16-20/03Setmana 30/03 – 03/04
Maó85101
Sant Lluís1414
Es Castell1420
Alaior816
Ferreries2020
Ciutadella130150
TOTAL       271321

Gràcies a les aportacions d’Obra Social La Caixa de 9.000 € i la dotació de 20.000 € del Consell Insular s’han començat a lliurar vals per a la compra de producte fresc (carn, peix, embotit, verdures, fruites, ous i lactis), en supermercats i botigues col·laboradors en cada localitat de Menorca.

El lliurament de vals es va iniciar el passat 2 d’abril i tenen caducitat fins al 31 de maig, i  l’import  segons el nombre de persones del nucli familiar ès:

Vals per persona:Quantitat:
1 persona:20 €
2 persones:30 €
3 persones:40 €
4 persones o més:50 €

Encara que la situació actual ens ha fet modificar la nostra manera de funcionar, des de Càritas hem reforçat l’atenció telefònica, acompanyant a les persones que ja ateníem i als que contacten amb nosaltres per primera vegada.

Els serveis s’han reforçat amb voluntariat jove i treballadors de l’entitat, a tots ells el nostre més sentit agraïment per la seva solidaritat i dedicació, igual a particulars i empreses que en les últimes setmanes i gràcies a les seves donacions, ens permeten continuar amb la nostra labor.

“Càritas davant el coronavirus. Cada Gest Compte”, a través d’aquesta campanya solidària compartim tota la informació del nostre treball actual i qualsevol persona o empresa que desitgi col·laborar amb nosaltres el pot fer amb aportacions en els comptes d’emergència habilitades per a això o posar-se en contacte amb nosaltres en caritas@caritasmenorca.org

Gràcies, cada gest compta.

La Caritat no Tanca.