Memòria Càritas Diocesana de Menorca 2016

Aquesta setmana l’Església de Menorca celebra el DIA DE LA CARITAT, en el qual la nostra entitat de la Diòcesi de Menorca, dóna a conèixer les dades més rellevants del darrer exercici anual, en aquest cas de 2016.

Càritas Diocesana de Menorca amb la intenció de compartir amb vosaltres el servei humà i social que realitzen voluntaris i professionals de la nostra Càritas, a nivell diocesà i a nivell parroquial, i donar comptes transparents de la realitat social i caritativa de l’Església diocesana.

La nostra feina no seria possible sense els professionals i els voluntaris que dediquen temps i il•lusió a servir els més necessitats, els més vulnerables, de la nostra societat. Sense la seva dedicació, no seria possible atendre quasi 1.800 persones i que 3.600 persones hagin trobat a Càritas una mà d’ajuda en forma material i humana. Així com també agraïm a les administracions, empreses i particulars que confien en nosaltres i ens fan arribar el seu suport.

Queda molt per fer, ens queden moltes persones i situacions a qui ajudar i acompanyar en el seu procés de reinserció social, tal com ens comunicava el Papa Francesc, “L’Església és la sal de la terra, és llum del món, està cridada a fer present en la societat el llevat del Regne de Déu i ho fa abans de res amb el seu testimoniatge, el testimoniatge de l’amor fratern, de la solidaritat, del compartir”. Per aquest motiu us demanam que ens continueu donant suport, a través del vostre ajut.

Gràcies de tot cor.

Memòria 2016