Càritas Espanyola presenta la seva memòria anual 2016 Càritas Espanyola ha presentat a través d’una roda de premsa la seva memòria anual sota el lema “Nosaltres prenem part”. En ella …

Presentació memòria anual de Càritas Espanyola

Càritas Espanyola presenta la seva memòria anual 2016

En ella es retrata la implicació de la societat a canviar el món i per combatre les realitats d’injustícia que afecten milions de famílies excloses al nostre país i en moltes regions de tot el món.

A més, s’ha adonat de la destinació dels més de 358 milions d’euros invertits en 2016 per les 70 Càritas Diocesanes del nostre país i que suposa un augment del 9{41e0b2af96bf75d2906c9a819444341f72edef4cc157ecb62d81950441b8b517} pel que fa a l’any anterior. Aquests fons han sostingut un dens repertori d’accions d’acolliment i acompanyament en les quals han participat 1.786.071 persones a Espanya i altres 1.722.248 en projectes de cooperació internacional.

En total, 3.508.319 persones han pogut recuperar l’esperança amb el suport de gairebé 85.000 voluntaris i 4.800 treballadors contractats, repartits en una xarxa estatal integrada per gairebé 6.000 Càritas Parroquials.

Més informació: Memòria 2016 Notícia

Memòria 2016 completa