RENOVACIÓ DEL CONVENI DE COL•LABORACIÓ ENTRE CÀRITAS DIOCESANA DE MENORCA I LA COOPERATIVA SANT CRISPIN. La cooperativa alaiorenca ha aprofitat la signatura per fer un donatiu de 400 productes d’alimentació …

RENOVACIÓ DEL CONVENI ENTRE CÀRITAS I SANT CRISPIN.

La cooperativa alaiorenca ha aprofitat la signatura per fer un donatiu de 400 productes d’alimentació i higiene, valorats en més de 5.000 euros dins els seu compromís amb Càritas

Renovació del conveni de col•laboració entre Càritas i la Cooperativa Sant Crispin.

El President del Consell Rector de la Cooperativa Sant Crispin, Joan Camps Mir, i el Secretari General de Càritas Diocesana de Menorca, Guillem Ferrer Monjo, han signat la renovació del conveni mitjançant el qual la cooperativa de consum alaiorenca, sosté la col•laboració continuada amb l’entitat social.

La col•laboració entre Càritas i la Cooperativa es remunta a molts anys, però des de fa tres i a través de la signatura del conveni de col•laboració, la cooperativa va entrar dins del programa “Empreses amb Cor”, en el qual col•laboren diverses empreses i entitats de Menorca donant el seu suport a l’entitat.

Mitjançant aquest conveni la Cooperativa Sant Crispin manté la seva col•laboració amb el programa d’infància, el banc d’aliments, la promoció del comerç just, un sopar de Nadal per tothom i el projecte Incorpora en el qual també participa la Fundació La Caixa.

A més, Sant Crispin es compromet en col•laboracions puntuals com la passada setmana en la qual la cooperativa amb seu a Alaior va fer la donació de més de 400 productes d’alimentació i higiene valorats en més de 5.000 euros, que ajudaran a complementar la cistella de les famílies que acompanya l’entitat.

Tots els que formem Càritas Menorca, voluntaris i treballadors, valorem molt totes les mostres d’ajuda que la societat ens fa arribar. Tothom sap que la situació que vivim ha afectat molt durament a moltes persones.

El principal objectiu d’aquesta col•laboració és proporcionar suport a l’entitat perquè pugui continuar amb la seva feina d’atenció a les persones que no disposen de recursos suficients. Des de Càritas volem expressar el nostre més sincer agraïment.