Trobada de responsables de voluntariat de les Càritas Balears a Menorca

El voluntariat és l’essència de Càritas, un pilar bàsic i insubstituïble de la nostra acció “el voluntariat dels qui col·laboren amb Càritas és la realització del compromís comunitari, fratern, solidari i amb els últims”. (MAS)

El treball en xarxa i coordinat és una eina essencial per a acompanyar a totes aquestes persones que decideixen donar el seu temps, les seves mans i el seu compromís a Càritas, els responsables de voluntariat de cadascuna de les diocesanes de les illes balears, acompanya als equips promovent itineraris de formació, que tinguin en compte el creixement personal, el cultiu de la interioritat i la identificació amb els nostres valors.

Potenciar la participació real i efectiva, prioritzar el treball en equip, així com posar l’accent en la construcció de sinergies, compartir coneixement i experiències, són fonamentals en la nostra línia de treball amb les persones voluntàries.

El nostre reconeixement i agraïment a tots els voluntaris i voluntàries, sense el seu treball i aportació, Càritas no seria el que és, no faria el que fa i no tindria la rellevància eclesial i social que té, els nostres responsables d’equip vetllen per un millor servei cap a les persones que sofreixen situacions de vulnerabilitat.

Si vols fer voluntariat en Càritas, el primer és que fixem un moment per a trobar-nos. Tel. 971361001 (Menorca). Tel. 971 71 01 35 (Mallorca). Tel. 971 31 17 62 (Eivissa).

Foto: Margalida Maria Riutort (CDMallorca), Araceli Sánchez (CDEivissa), Rafel Enrich i Mª Antònia Llambías (CDMenorca).