TROBADA VOLUNTARIAT CÀRITAS MENORCA 2023

👏

Dissabte passat ens va regalar un esplèndid dia, on ens vam reunir en la Fortalesa de La Mola amb voluntaris i voluntàries de Càritas. Un dia per a fer valdre la labor i la presència de cada voluntari i voluntària, en aquest repte compartit que és fer possible una societat millor.

Som Església a la trobada dels qui sofreixen per a oferir-nos amb el que tenim, des de la nostra fe, aportant part del nostre temps i amb tot el cor.

El dia va començar amb una visita a la Mola, volem agrair a l’equip de la fortalesa la seua atenció i disposició per a col·laborar en aquest dia tan especial per a nosaltres, després un temps per a compartir, conéixer-nos, de molts riures i per a gaudir, en una jornada festiva presidida pel Bisbe Gerard, que va acabar amb un menjar de fraternitat.

GRÀCIES, des de Càritas us fem arribar nostres més sinceres gràcies, a totes les persones voluntàries, pilars que sostenen aquest equip humà compromés i capaç, que treballa des de la responsabilitat, la gratuïtat i la participació en aquest projecte comú. Gràcies a cadascun i cadascuna que un dia vau decidir fer un pas al capdavant i ser oportunitat i esperança per a qui més ho necessita.

Tu tens molt a veure. ❤️