Un any més Fra Roger i Càritas tornen a col·laborar junts per fer un “Sopar de la nit de Nadal per a tots”. Aquest any, el sisè d’aquesta iniciativa, que …

Un sopar de la Nit de Nadal per a tots

Aquest any, el sisè d’aquesta iniciativa, que va començar en Doro Biurrun al nadal de 2014, s’ha presentat al restaurant Ca N’Aguedet des Mercadal, amb la participació de Mons. Francesc Conesa, bisbe de Menorca, Miquel Mariano Vadell, President de Fra. Roger, Tolo Mercadal de Cooperativa del Camp, Bella Ester i Juan Camps de Cooperativa San Crispin, José Bosch de restaurant Ses Voltes

El menú, com sempre inspirat en receptes tradicionals menorquines, consta d’una crema de verdures, un segon plat de pollastre amb prunes i de postres tatín de poma, compta amb la participació de 8 cuiners i 7 restaurants, 4 empreses proveïdores i voluntaris d’ambdues entitats i la col·laboració de l’Associació Alba.

Els cuiners i restaurants involucrats aquest any han estat, Miquel Mariano Vadell (Ca N’Aguedet, retirat), Dani Florit (Ca N’Aguedet), Joan Bagur (Rels), Tolo Carrasco (Ses Voltes-Grup Recibaria), Juan Carlos García (Tapas), Doro Biurrun (Sa Paradeta d’en Doro), Tomás Cano (chef privado), Victor Bayo (Bolets de Menorca) i Max Montalbo (S’Arjau).

Les empreses implicades que han aportat les matèries primerenques i l’intendència han estat, Farmers & Co – Cooperativa del Camp, Cooperativa San Crispin, Cooperativa del Camp i Menaje Menorca.

Des de Càritas Menorca, volem donar les gràcies una nay més a tots els voluntaris de les parròquies de tota Menorca, a Alba, proveïdors i sobretot a l’associació Fra Rotger, per la seva implicació en l’acció solidària “Un Sopar de la Nit de Nadal per a tots”.

Els 350 menús s’entregaran a través de les parròquies de Maó, Ciutadella, Ferreries, Es Castell i Sant Lluís.

Aquesta acció farà nit de Nadal a 350 persones de la nostra illa que es troben en situació de fragilitat, de nou gràcies a tots i totes, per la vostra solidaritat, implicació i col·laboració amb Càritas.