Es tracta d’una suplantació de la imatge de Càritas per a recollir fons i aliment Càritas denuncia els intents de phishing que estan circulant en els últims dies en l’àmbit …

URGENT: Càritas alerta d’una captació de fons fraudulenta en el seu nom a través de xarxes socials

Càritas denuncia els intents de phishing que estan circulant en els últims dies en l’àmbit estatal a través de WhatsApp i xarxes socials per a recaptar de manera fraudulenta i utilitzant el nom i la imatge de la nostra institució fons econòmics i ajuda en espècie per als afectats pel coronavirus.

Estem treballant per a frenar aquest frau i posar la corresponent denúncia davant la Policia Nacional.

Preguem a tots els voluntaris, socis i donants, així com a tota la ciutadania, que s’abstinguin d’accedir a aquesta aplicació fraudulenta i evitin replicar-la a través de qualsevol mitjà de comunicació o dispositiu.

Davant qualsevol dubte a l’hora de fer efectiva a través de Càritas la solidaritat amb els efectes del coronavirus en les persones més vulnerables, aconsellem consultar els canals habilitats a aquest efecte tant en les respectives pàgines web de les Càritas Diocesanes com en la web de Càritas Espanyola, o a través dels serveis d’atenció telefònica de la Càritas més pròxima.

COMPTES «EMERGÈNCIA COVID 19» CÀRITAS ESPANYOLA

SANTANDER ES62 0049 1892 62 2313290223